Nyt reklameunivers skal sætte skub i danskernes foretrukne pålægssalat

Nyt reklameunivers skal sætte skub i danskernes foretrukne pålægssalat


K-salat er blandt danskernes foretrukne pålægssalater. Det fastslår en befolkningsundersøgelse, som Mindshare står bag. Med lanceringen af et nyt reklameunivers, der fra februar vil være på en række danske streamingtjenester, er Stryhns Gruppen klar til at sætte endnu mere skub i brandet.

Hverdagsnydelse er afsættet for et dugfriskt reklameunivers fra K-salat, og målet med kampagnen er klart: K-salat skal sikres en fortsat markedslederposition og være danskernes sikre valg til mere nydelse i hverdagen, lyder meldingen fra Helle Vange Eriksen, marketingchef i Stryhns Gruppen:

”Danskerne skal vælge K-salat som den nemme vej til mere nydelse i hverdagen – uden at gå på kompromis med kvaliteten. Med vores nye reklameunivers sætter vi fokus på at sikre tid til det, der virkelig betyder noget for forbrugerne i hverdagen,” siger hun, og tilføjer:

”I løbet af 2022 lancerer vi to helt nye reklamefilm, der vil være at finde på en række digitale platforme og streamingtjenester. Og så ser vi frem til for første gang i flere år at være repræsenteret fra biografsalene landet over,” afslutter Helle Vange Eriksen.

Kampagnen for K-salat skal hjælpe til at differentiere brandet fra andre brands inden for pålægs-kategorien, og er udviklet i samarbejde med Merkle. Se reklamefilmene forneden:

Om Stryhns AS
Stryhns AS er i dag et mærkevarehus for mærkerne Stryhn’s Leverpostej, Graasten Salater, K-Salat, Jensens Køkken og Langelænder Pølser, som er resultatet af en række succesfulde opkøb. Virksomheden omsatte i 2017 for 695 mio. kr. indenfor dagligvare og foodservice sektoren og har ca. 400 medarbejdere fordelt på fem lokationer i Danmark.

Stryhns AS er aktivt medlem af DI Fødevarer og Mærkevareleverandørerne (MLDK) og er en del af den familieejet norske koncern Agra, der har aktiviteter i Norge, Sverige og Danmark.

Læs mere på www.stryhns.dk

For yderligere information:
Lars Bo Sthaalros Christiansen
Marketingdirektør, Stryhns A/S
+45 22 10 05 02

Frederikke Amalie Jensen
Kommunikationsansvarlig
+45 21 46 00 77
Frederikke.amalie.jensen@stryhns.dk

Del denne nyhed